Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

SHAME ON ME..HUHUHU

Semalam merupakan hari yang memalukan,gara2 kasut aku..buat pertama kali dalam sejarah hidup aku jatuh kt escalator( how to spell it??)hmmm, tangga bergeraklah..aduhhh.. malunya,camne lah aku leh terjatuh terlentang ,sial punya kasut..aku pun tk tahu camne leh jadi gtu???Aku nk cepat sgt turun,tiba2 licin..terus tersungkur jatuh..masa jatuh tk terasa sakit..tapi sekarang..bahang sakit nya terasa,sakit pulak rasa badan aku sekarang, sabtu nie aku kena pergi berurutlah,,sebab terasa sakit plak kt pinggang belakang hari nie..huhuhu Yang paling geram, budak kt belakang aku leh ketawa siot kt aku,bukannya nk simpati kt aku..nasib baik hubby aku pandang kt belakang, terus diorang berhenti ketawa..tk der perasaan langsung budak2 sekarang nie..ishhh..ishhh.Peristiwa yang malang nie, mengingatkan aku kt sorang makcik masa kitaorang gie kt alamanda putrayajaya, bayangkan kain dia leh tersepit antara escalator,nasib baik tak terkoyak semua,jadinya kain makcik tu terkoyak separuh..panic makcik tu,,puas cari punat suruh stopkan tangga bergerak tu..tapi tak leh jalan juga..panic juga kitaorang tengok,nasib baik security guard berjaya menstopkan punat escalator tu, kalau tidak, tak taulah apa nasib makcik tu..hmmm,benda2 camnie nampak tak bahaya, tapi sebenarnya bahaya juga,,sebab aku pun salah satu mangsa escalator..(Nampaknya lepas nie aku fobia la plak nk naik escalator,kena naik lif plak) Tapi kalau malang tak berbau lif pun boleh terperangkap,sbb aku pun pernah kena kt tempat kerja aku dulu..hmmmm, nasib..nasib..shame on me:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)