Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

HARI YANG MENDEBARKAN


Start dr minggu lepas aku tk senang duduk memikirkan interview nie, sebab tu lama aku tk update blog. Jadi malam nie aku mensantaikan diri untuk mengupdate blog.Akhirnya sessi temu duga aku telah selesai.. fuhhh..perasaan gementar memang tak leh lari lah..alhamdulillah aku dapat menjawab soalan..yang diutarakan oleh panel2 interview,,dan sekarang..biarlah aku serahkan kepada Allah..kerana rezeki datang darinya,,ada2lah, kalau tak der..cuba lagi..hehehe.Panel interview kali nie 2 orang jer,,biasa 3 orang .Mujurlah panel2 tu baik2 belaka( encik faizal jaafar dan cik aida munira..hehehe.Masa aku tunggu tu berasap jugalah..yelah..aku kena yang last sekali ..siottt,(mentang2 lah aku muda sekali..hehehe).Hilang segala benda aku study semalam.Interview seterusnya disambung pada hari Rabu..Untuk kak.La..good luck for these coming wednesday,,hambo dh lepas dh...lega...SELEGANYA..AMIN!!! hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)