Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

IKAN BAKAR PETAI

~INILAH IKAN BAKAR PETAI..HEHEHE..SEDAP GAK YE..~



~KALAU SESIAPA YG FANATIK PADA PETAI SILALAH MENJAMU SELERA DISINI..AHAKSS~

~pelangan nie tgh memilih nampak,nak ikan ker ketam..arhhhh amik semua arrr~



Hari nie aku nk promotekan salah satu daripada restoran ikan bakar speacial kt kuantan nie,,haaa,meh la rasa..sedap..apa lagi kalau bukan "ana ikan bakar petai"..fuhh sedap arrr. tambah gan air asam ,,cicah pulak gan kicap..ermmm sedap..nyum..nyum..sebenarnya aku pun jarang makan kat sini,tapi hari tu sedap la plak..nmpknya..bertambahlah berat badan aku hari tu..bilala..nk kurus..Kes ikan bakar nie camnie.. Pada 1 Februari yang lalu..jeng2..jeng..


Sebenarnya aku sendiri tak tau yang restoran nie menyediakan menu petai,,aku pun orderlah ikan siakap,ckp nak suruh dia bakarlah mcm biasa,,,tup tup..bila dapat order..selambak petai kat ikan bakar tu..


lor..apahal nie..? tak order pun petai, pas tu tanya pada adik kat restoran tu..Ini betul ke ikan kitaorang?? kata adik tu..ye la kak..nie ikan bakar yang akak order tu la..,


Pas tu..aku gan hubby kepelikan skit..dan tanya lagi..asal taruk petai? tak order pun petai taruk kat ikan bakar nie..? adik tu pun cakap..


LAAA..akak apsal tak cakap nak order ikan bakar tanpa petai, kalau cakap ikan bakar memang inilah menu dia..hehehe..kitaorang pun malas nak bertekak..orang pahang cakap bahan jer la


ikan dah ada depan mata ..nk tukar tanpa petai..lambat plak..perut pulak dh lapar ..


Jadinya kalau sesiapa yang datang sini,kalau sebut IKAN BAKAR..menu dia mesti taruk petai, kalau tak nak petai..cakap saya nk IKAN BAKAR TANPA PETAI..hehehe


Balik dari makan tu masih lagi tak pecaya lagi cakap adik tu...yer ker aku order gtu..atau saja je adik tu nk cover line, takut dia yang salah masak ker apa?..rupa2nya..ermm betul la tu, aku pun check la papan tanda restoran tu dan amik gambo untuk masuk blog nie.Jadi kira betul la kot..kalau tak kat kan la nama restoran dia

ANA IKAN BAKAR PETAI
HEHEHE..KIRA BETUL LA TU..WAT EVER!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)