Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

BALIK PUTRAJAYA







Hari raya pada 01.10.08, lepas solat raya,aku gan family balik bandar..
kelakar..
orang balik kampung..kita balik bander..kenn..
hehehe..dushhh..balik 2 hari jer.Hari jumaat..balik kuantan semula.boring2 dalam kereta.aku amik pic firas..hmmmm..raya nie kita org tempah satay..yuhoooooooo..jom mkn satay..yum!yum!
kesempatan kt sana aku sempat gak beli baju raya anak aku kt sogo KL.Ingat raya tk der org, rupanya..ramai gak org shoping
Masa aku shopping tu ramai orag india..yelah
kenn..aku nie malas nk amik gambonya
Masa kt Sogo hari tu guess wat..aku terserempak
gan penyanyi pujaan aku dulu FRANCISCCA PETERS
SEDIH TK SEMPAT AMIK GAMBO, SEMPAT TGK
RAMBUT GAN BONTOT DIA JER..AHAKS:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)