Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

BLACK CANYON COFFE

Tomyam gan air tembikai nie kira macam free la..konon, kalau order set macam kitaorang nie..Nasib baik sedap tomyam dia, kalau dok..mmg nk kena bann restoran nie..ahaksss.Ala..macam buy 1 free 1. Tapi kitaorang free 2 item..ye lah tu..nk tarik perhatian la tu..dan salah satunya macam kitaorang nielah...ahaksss



Ini menu yang aku order nasi putih campur gan sayur gan ayam black papper, harga dia RM 12.90 ++++....( mcam gini je dah 12 hinggit..)





Ini menu laki aku, set nasi campur gan lauk sotong, ayam gan udang pedas,,,hahahhaa..kepedasan laki aku makan..lepas makan cari toilet arrrr.hehehhe.Laki aku mmg tk tahan gan masakan pedas...tapi bahan jer lah yekk .Harga pun sama RM 12.90+++



Tengahari tadi aku port kt EC mall, bosan sgt tk tau nak makan di mana?? Last2 makan la kt BLACK CANYON COFFEE seperti gambo di bawah..,dan banyak menu2 yang disediakan dengan harga mcm harga ala2 hotel la plak...ishh..ishhh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)