Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

LONG TAGGED!!




Bila baca blog ako mmg mcm satu kepala plak gan tuan punya blog nie..hehehe..tak pa2..nnti zieha journey lagi blog ako.....Ok blog buddys jom arrr kita layan tagged yang rasa panjang ..tapi best gak nak menjawabnya..

1. Bekas kekasih saya adalah-
ramai..ramai..tapi wat per nak ingat kan... itu zaman anak dara boleh la nak ingat...Yang the first n last of coz la my LOVER hubby..muahhhhssss
2. Saya sedang mendengar-
HITS
3. Mungkin saya patut-
melancung..travel..lama dah tgk dunia org nieh...hehehe
4.Saya suka-
layan tenet
5.Sahabat-sahabat baik saya-
rasanya ada..tapi tak der(ooooo..camner tu??)..setuju gan komen ako gak . lpas kawen n ade anak.. zieha bzzz gan keluarga..sahabat pun hilang satu persatu sbb diorang pun cbok gak gan family diorang...hehehehe..
6.Saya tak paham-
bila ada tangan yang gatai..mengutuk blog zieha..hehehe..siapa..tu?? argghhh suka hati zieha la..nak tulis apa pun...sedeyyy punya owang!!
7.Saya kehilangan-
rasanya tak der lagi yang hilang..hehehehe
8.Ramai yang berkata-
saya nie muka masam..hehehe..ye lor...wat per nak sengeh2 24 jam..nanti owang ingat giler..ker per...tapi sekali bila zieha senyum..perghhhh......lawoooooo...(angkat bakul sendiri la..ingat..senyum itu satu sedekah...)
9.Makna nama saya-
Bersih..
10.Cinta itu adalah-
Tak tergambar gan kata2.....iyeee kooo???..hehehe
11.Di suatu tempat,
aku pernah mengintai cintamu..wahhhh...feeling plak
12.Saya akan cuba-
cuba..apa ye??? ohhh lagu coba..dari faizal tahirr...uppsss sedeyyyy siottt
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud-
‘dia’ adalah SELAMA-LAMANYA..FIRST N LAST..babehh
14.Telefon bimbit saya
- Sonny Ericcson...
15.Bila saya terjaga dari tidur-
mandi arrr..(time keja je....hehehe)
16.Saya paling meluat apabila-
pura2 baik kat depan..tapi kat belakang...woooo very the pengutuk punya owang...
17.Pesta/Parti adalah-
of coz yang happening gtu........
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah-
mesti la kucing..meowwww...
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah-
zaman sekolah...mmg best..kalau boleh..nk turning back semula..tapi tak leh aa...ishhhh
20.Hari ini-
memperbaiki kelemahan diri yang adoooo.....cessss.....
21.Malam ini saya akan-
layan anak,suami..upsss..tido..arrrrr,apa laieee
22.Esok pula saya akan-
Yang terbaik dari hari semalam....(ada fahem ka....hehehe)
23.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini-
alamak....aku ke nie...! hehehehe
24.Pusat membeli-belah atau arked permainan-
fuhhh...banyak sgt..maleh nk type plak
25.Makanan Barat atau Jepun-
western mmg enjoy..tapi kalau..jepun...eeeeeeeeeee..tak sanggup nak makan..bagi free pun tak mooo
26.Bilik yang terang atau gelap-
kalau dah ngantuk..gelap,terang mmg leh layan..zzzzzzzzzzzzzzz
27.Makanan segera adalah-
Semestinya MAGGIE
28.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?-
MAAFKAN SAYA..DAN KALAU JUPE KAT MANA2 JGN LUPE TEGUR..YEEE...(hehee..ayat sedeyy..kalau ditukarkan ke jabatan lain)
29.Siapa yang anda nak Tag?
sesiapa yang rajin dipersilakan...…
YAHOOOOOOO..AT LAST..DAH HABIS PUN...siapa yang nak tambah Q utk jadi no 30 DIPERSILAKAN..sbb..owner tagged yang asal terskip number 23..hehehe:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)