Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

DORIAN PUN SODAP-LAST KOPEK

~BILA TINGGAL I ULAS NIE, MESTI SUSAH NAK HABIS,SEMUA JUAL MAHAL KONON,TAPI HANTU DORIAN NIE TAK KIRA..SIAPA LAGI KALAU BUKAN AKU YANG HABISKAN..HEHEHE~


~DURIAN KAMPUNG MEMANG SEDAP..LICIN TANDAS..DIKERJAKAN:)


Bila sebut durian..akulah orang pertama yang mengadapnya..sebab bestkan, pada mereka yang tak suka memang rugilah..konon tak suka sebab berbau la, but who care.. i like!! hehehe.Sekarang nie musim durian tak kira masa..macam musim buah2an yang lain, pantang ada..mesti aku beli, tapi kali nie aku bernasib baik sebab pokcik aku dari jerantut bawa durian kampung dari sana..hmm bestnya..sedapnya..nyum!nyum! Ada sesiapa yang pantang durian dok???Aku tak pantang yer..tapi aku pantang JUMPE...hehehehe:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)