Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

MINOR OPERATE

~PANDANGAN DARI SUDUT DEKAT~

~KASAR NMPK JAHITAN TU YEK~



~INILAH RUPANYA KELENJAR LEBIHAN TU..EEEE,MCM LEMAK DAGING~

~KAT SINILAH TEMPAT LEBIHAN KELENJAR TU ~



~MUKA HUBBY NIE LEPAS OPERATE..KESIAN ABANG~


~KAT SINILAH AKU MENUNGGU SAMBIL TERLELAP JAB,SAMBIL2 TU BERBORAK GAK GAN MAKCIK2 SEBELAH TU..HEHEHE PERAMAH LA KATAKAN~


Pagi tadi aku bergegas gie ke Pekan(Bandar Di Raja)..Nak tahu kenapa..arrr sebenarnya aku cuti hari nie,coz nk menemankan hubby gie minor operate kt hospital pekan.Yang kelakarnya kt Hospital Kuantan alat untuk operate tk dok,so terpaksa dihantar ke pekan laksss..Sebelum tu apa lagi aku pun bersarapan di ubai,tempat yang famous dengan nasi dagang dia..licin tandas, nasi dagang aku kejakan,tapi gambo tk sempat nk disnapkan sbb nk cepat bergegas ke hospital. Tepat pukul 8.45am sampailah aku kt hospital..dum dam. dum dam. Masa time daftar..alamak..check2 kt pc hospital..camne lah sistem hrmis leh update salah tanggungan tu.Nama aku gan ic dh betul dah, cuma di slide tanggungan sesat nama aida...bt rosly.Lor siapa la tu..kalau nama anak aku Ahmad firas bin Amran baru la betul..banggang betul sistem tu..kot2 nie mesti tersalah update nie.Tk per esok aku report kt bah admin, suruh editkan..Oklah berbalik pada cerita operate , hubby aku relaxx je nmpk,tapi byk kali la gak gie tandas..ahakss,sampai nurse cakap..jangan takut yek.Kisah nk operate nie disebabkan hubby aku banyak sgt lemaksss..(tulah asyik makan jer).Dah banyak lemak kt tengkuk leher tu. Actually dalam bahasa doktor aku dok faham apa penyakit tu, tapi ini macam kes lebihan kelenjar la...so sebelum dia merebak dan membesar,better operate, fuhhh,,nasib baik bukan kanser.Lama juga menunggu nk operate nie, sampai aku tertido kt kerusi jab , dan terkejut dek sms ina( tahniah yek bakal dapat scond baby).Dalam pukul 1o.25am barulah hubby aku dipanggil untuk minor operate..dan alhamdullillah..operate berjalan gan lancarnya dan lebihan kelenjar tu dapat dibuangkan.. SELAMAT..AMIN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)