Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

NASI BERIANI GAM

~nielah menu kitaorang tengahari hari tuh..nasi beriani gam,,nyum!nyum!~



~Antara stall nasi beriani yang ada, hari tu aku pilih gerai yang nie, biasa aku makan kat gerai shah~



~Stall nasi beriani nie memang kat bawah kedai~



Bestnya cuti hari nie..aku pun nak amik kesempatan la update blog .Windu plak rasanya..hmmm .Hari cuti nie mesti korang masak best2 kan..aku tak tau nak masak apa hari nie,,sebabnya sepanjang bulan Mac nie aku kira rehat skitlah,sebab aku dok kat rumah parents aku(hubby tak der sebulan gie kosus..hehehe) makan masakan mak la...bestnya...nyum!nyum!.Oh ya sebut pasal makan nie..2 hari lepas aku sefamily balik batu pahat coz ada kenduri skit,,dan sebelum tu tempat persinggahan wajib kami ialah di gerai nasi beriani la..kat batu pahat kan memang famous dengan nasi beriani dia.Sebut je nasi beriani apa nak..semua ada.. So kalau u all nk merasa nasi beriani yang best, marilah singgah di batu pahat nie...Tapi kalau nak lagi best dan nak makan nasi beriani gam yang sedap u all leh pergi kat area hospital batu pahat..situ lagi sedap.(orang katalah, tapi tak pernah pergi pun kat situ..ahakss)Jom kita pergi makan..hehehe..Oklah selamat bercuti kepada semua dan salam maulidur rasul...ya rasullullah..ya habibi...ya maulana...salammm!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)