Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

PANORAMA YANG INDAH


















Pada 31.08.2008 yang lalu..hari merdeka..yahooo ,Malaysia telah menyambut hari kemerdekaan yang ker 51, so aku tk sempat nk mencatatkan pada bulan tersebut sbb cuti kenn..Di kesempatan cuti tu ..nk jalan ..budget kureng mengizinkan , last2 lepak jer di rumah dan turun bandar jer lah..makan kt sarah thai..lupa plak nk amik gambar..n last2 pusing2 punya pusing..tersesatlah dekat teluk cempedak..lama gak tk menyingah di tepi laut nie..ermm..dapat gak pahala tengok laut..sambil2 bawa firas berjalan-jalan.Firas plak nampak orang ramai mulalah start journey dia..suka sangat tengok orang dan pada kipas pusing tu..ermm..suka hati lah firas..asalkan ko bahagia..hehehe..tengoklah teluk cempedak ini..cantik gak..sekali sekala..tapi aku dh tek heran dah tempat nie..apa org kata..tempat berak kencing jer..hehehee..upsss tk sampai berak yer...apa lah melalut ni...yang kelakarnya aku boleh beli permainan katak berbuih, bila tembak jer keluarlah buih sabun..dulukan pakai manual jer, sekarang boleh main tembak jer..yang nk main nyer aku, bukannya firas..heheheh..takper firas tolong cover line yer..konon beli untuk anak.walhal ibunya yang nk main, sebab masa i kecik dulu tk puas main..hehehehe dan inilah permainan katak tu..kelakar betul ..kt rumah aku main puas2 gan firas..firas ...pandang jer kan...:P

DICATAT PADA: 02.09.08

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)