Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

BALIK OPIS PADA 08.10.08

buat keja ker..akyen jer tu ros?


si mazlina apa lagi..baca surat khabo la..kejanya





si intan tu..kalau time lunch hilanglah ngantuk dia..tu asyik belek2 permainan anak dia
baru lepas shopping lah kata kan




Asyiknya melayan makan..abg onn apa lagi gan makanan western dia lah,
abg mann.biasalah..bubuhlah makanan apa2 pun..dia belasah jer




masa nielah k.siti kita nie nk relax..kalau dok...tunduk jer wat keja yg diarahkan oleh KPPT..UPPSSS



Adushhhh..bosannya dh masuk opis..yelah dh lama bercuti panjang nye..
nk keja pun malas..
hehehe..sebenarnya..bkn malas..cuma keja aku kureng kt sini..
sbb keja aku bergantung pada projek
Kalau ada projek adalah keja..tk de projek relaxx la aku..t
gklah bila paper dari exco byk dh sampai..
berlambak lah keja aku nanti,dengan borang E ,Borang G lah,borang H lah
ERMMSS..anyway dikesempatan ini..lihatlah gelagat budak opis aku nie..nmpk cam relaxx kan...? tu bila time cc tertinggi tk dok...cuba ada cc tertinggi ada..tunduk jer..masing2..hehehee:P





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)