Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

ANAK DEMAM





16.08.2008 merupakan hari firas demam...nie kira demam teruk jugalah.sbb biasa firas demam sekejab jer.biasanya demam lepas kena inject..ler nie lain skit.Masa tu aku ingat nk balik kampung johorlah.Aku nie serba salah.tk tau nk balik ker tidak?tak balik kang...kang..merajuk plak org tua aku..(yelah..byk jasa mak aku nie..oiiii) .Yg laki aku nie tk habis2 nk salahkan aku sbb bawak juga firas jln masa demam, so aku pekakkan telinga jer lah..yer lah..korang semua kt kan tak tau budak demam byk ragamnya.Firas nie jenis demam waktu malam so..time waktu yg sepatutnya kita tutup mata..dia nangis tk henti-henti.Apa lagi baba dia lah yg paling tension sekali..dh lah drive, pulak tu anak plak nangis..(i know u kepenatan sayang..but plzzz understand yer).Buat semua tk kena..PUKUL 3 PAGI AKU PUJUK-PUJUK TEPUK badan firas suruh henti nangis..alhamdulliah dia akhirnya tertido juga..huh..AT LAST...ermmm...gini rupanya anak demam yer...hmmm penat..tapi tu lah..kasih sayang ibu dan baba, walaupun penat..demi anak yang tercinta..ku gagahkan juga..cewahhhhh So tgklah gambo anak aku..tu masa time dia demam..nk bermanjalah tu pada aki dan wek dia .

DICATAT : 28.08.08

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)