Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

HAPPY BESDAY TO ME



Bulan ini merupakan bulan yang amat memenatkan..bukannya apa..penat mengganti posa,,huhuhuu..tular,,siapa suruh ganti posa last minute..ini gara-gara pregnant pada bulan posa tahun lepas..pregnant lagi pada bulan posa..hehehee, tapi tk per..rezeki..jgn ditolak..bukan senang nk pregnant oiiii..yelah..tggu 2 tahun nk dapat kan baby..so kira berkatlah tu pregnant gan beranak pada bulan ramadhan aku ingatkan badan aku nie kuat sangat nk posa direct, Pada hari last posa..aku demam,,kepanasan..dugaan,,tapi alhamdulillah..aku berjaya menghabiskan posa ganti ini .Dan saat yang paling manis sekali bulan ini merupakan Hari jadi ku yang ke..upppssss(RAHSIA)..mcmlah tk leh tgk kt profile aku.Saat paling romantis, suamiku telah menghadiahkan aku bunga.Punya lah jelezz budak opis aku..terbakar hati diorang(jgn jelezzz yer kengkawan semua)..hehehe..thank you very much my darling..so sweet N nice flower..yeah .love u so much..muahhhhssss
DICATAT PADA : 28.8.08

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)