Pengikut

Sabtu, 19 September 2009

MOOD RAYA SUDAH DATANG :)



Lagi 8 hari nak raya..
cepat betul masa berlalu
rasa baru semalam je berpuasa
Memandangkan masa yang begitu pantas ini..
bukan apa takut esok2 tak sempat..
zieha n family mengambil kesempatan ini
untuk ucapkan selamat hari raya aidilfitri
khas buat kawan2 dan rakan2 bloggers
yang rajin bertandang di blog zieha...
mahupun diblog anak kami:)
Raya nanti jemputlah ke rumah ye..:))
MaaF ZaHiR DaN BaTiN
di atas segala kekurangan
yang adaesss ..pada kami:)
<0-0> ok?
Jemputla ye amik kad:))
♥ thank you...♥

25 ulasan:

  1. kak zieha saya amik ek kad nih... tima kasih

    BalasPadam
  2. selamat hari raya.. minta maaf jugak kalau ada salah silap ek. o-o

    BalasPadam
  3. TQVM zieha, hr 2 awal2 kak nza dh ambik..tgh wat koleksi dr kekwn lain utk wat n3 khas...Slmat Hr raya gak utk zieha...

    BalasPadam
  4. Selamat Hari Raya... Mintak ampun dan maaf jika Kay ade t'kasar bahasa dlm blog ni ye..0-0

    BalasPadam
  5. zieha T0
    lina->adda->nza->kay

    sama2 la kita..kalau ada ayat yang terlebih sudah dlm blog tu..harap dimaafkan..0-0 yek

    BalasPadam
  6. kak zieha.. mekasih kad!! saya amek ye... selamat hari raya!! maaf zahir batin

    BalasPadam
  7. sama la kita bermaafan ek...selamat hari raya..maaf zahir n batin

    BalasPadam
  8. zieha TO
    zaza n oja

    0-0 yek..selamat hari raya semua:)

    BalasPadam
  9. salam kak zieha..sy dtg amek kad ni..akak pon amik lah kad raya kat umah sy k..pssst: akak ni tokey kambing ye?wow..respeks!

    BalasPadam
  10. kad telah di kidnap dan selamat di tempek ke blog ku. time kasih daun keladi

    BalasPadam
  11. zieha-catlina

    amiklah catlina...mmg utk semua..
    uihhh..zieha bkn tokeh kambing..
    tu tlg iklankan father i punya projek:)

    BalasPadam
  12. zieha To
    zureen -> oja

    mekasih..sudi amik n tepek kad:)
    sama2 bermaafan yek..0-0:)
    selamat hari raya semua:d

    BalasPadam
  13. yes dpt kad lg..tiqah ambik ye

    BalasPadam
  14. Salam aidilfitri buat zieha sekeluarga...

    BalasPadam
  15. zieha,
    sama gak yer, selamat hari raya, maaf zahir batin
    (^_^)

    BalasPadam
  16. salam zieha .. den dah amik dahhh
    nanti jgn lupa amik kad aku lakss yerk ..

    hehehhe

    BalasPadam
  17. zieha-atikah

    sama2 buat atikah..have a save journey..selamat hari raya:)

    BalasPadam
  18. zieha-defina

    yah..sama2 kita menyambut hari raya:)
    0-0 yek..maaf zahir batin

    BalasPadam
  19. zieha-ieda

    aku dah lama dah amik kad ko..tggu utk sesi
    pergantungan:)

    BalasPadam
  20. Salam... Kak Zieha... Selamat HAri raya. Minta maaf zahir dan bantin... Sila ambil kad raya yer... 0-0 yer...

    BalasPadam
  21. selamat ari raya :)
    kak zieha di tag oleh farah, sila ambil :P

    BalasPadam
  22. salam eid mubarak!
    moga bergembira di hari lebaran...

    BalasPadam
  23. Camat hari raya kak zieha! jemputlah dtg umah..dekat jer kan umah kita?? ekekekek...

    BalasPadam
  24. skum zieha....

    Sebelum tu nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin walaupun hari ni dah hari ke 5 kita menyambut raya ... Lawa baju raya tue merah maroon lagi... Saya suka warna tue..

    BalasPadam

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)