Pengikut

Sabtu, 16 Januari 2010

KOLEKSI KAD KAHWIN:)




~ Rasanya kalau kaler dia terang skit mesti lagi menarik..
tapi kad kawen nie memang lain dari yang lain yang pernah kuterima~



Sebut je koleksi mesti korang ada sesuatu
benda untuk dibuat koleksi peribadi..
bagi diriku..mungkin u olls..nampak sedikit
melucukan..tetapi inilah kegemaran ku,..
suka kumpul kad2 kawen untuk dibuat koleksi...hehehe
sekarang nie banyak dah kumpulnya..
tinggal nak beli almari je..
selain dari kad kawen..zieha suka
kumpul botol parfum..
itu pun tunggu almari yang sesuai untuk didisplaykan
skrg nie tak beli lagi almari cantik teww dan
koleksi botol2 parfum tu ku letakan dalam almari tv..ekekeke

Rasanya tak sesuai lagi nak belinya..
sebab anak masih aktif mengexplorekan dirinya..
nanti habis kad2 koleksi ku dikoyakkannya..
dan habis botol2 parfum ku nanti dibaling...
so terpaksalah ku KIV dulu untuk membeli
almari perhiasan..
tunggu dapat rumah banglo ...ke..wakakakaka

Apa yang menarik..tantang kad nie ialah
kelainan dari kad2 yang penah ku terima
mungkin antara u olls yang penah terima kad yang lebih
cantik dari ini.. but this is my first time
terjumpa kad kawen sebegini rupa...
macam album kan..dan siap boleh letak barang
lagi dalam kotak kad tu

Sebenarnya..kad nie untuk org yang speacial2 je
cth mcm aku nie lah..hehehe..(speacial ke..??)
terima kasihlah buat aunty che yah(jiran tetanggaku)
mesti che yah tak sabar nak meraikan majlis
perkahwinan anaknya..sabo ye...tinggal beberapa hari je lg
dan semestinya..kad ini ditempah khas..dari seberang
memang trend org sekarang suka beli barang2 hantaran kawen
kat bandung..sebab murah..
So kawan2..apa pula koleksi peribadi anda..???








~ kad sebenarnya..ada dalam kotak nie...~

9 ulasan:

  1. Kad-kad kahwen sekarang sangat kreatif dan menarik berbanding waktu zureen kawen dolu2..

    BalasPadam
  2. bagus la hobi ni cz xkluar blanja....kad jemputan skrg mmg chantik2 n unik.

    BalasPadam
  3. menarik nye kad kawin ni..mesti mahal ni..bape la harga satu kad tu kan..walau kat bandung rasanye sekeping tu jatuh gak lebih rm5..uhuhuhu

    BalasPadam
  4. suka kumpul duit singgit lama.tp xbanyak baru ada 38 keping dulu ada 30 dah ilang ni tgh kumpul balik

    BalasPadam
  5. rajinnya kak zieha neh..hehehe

    BalasPadam
  6. zieha to all my lovely friends:)

    tq..koleksi kad kawen mmg jimat kan..hehehe

    BalasPadam
  7. agak2 bepa lah harga kad kawen tu yew

    BalasPadam

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)