Pengikut

Khamis, 22 Oktober 2009

TENSION TAK ADA AIR:((

Siapa yang harus dipersalahkan dalam hal nie
JBA???
MESTI...MESTI..
SEBAB DAH DUA HARI RUMAH ZIEHA
TAK DER AIR..:(((
BUKAN RUMAH I SORANG JE
SELURUH PENDUDUK KUANTAN
YANG MENETAP DI SEBERANG LAUT MCM
I NIE SENGSARA TAK DER AIR TAU ..
HUHUHUHU


INI TIDAK ADIL!!!!..penduduk kat
bandar ada air..
kenapa kami tak de
kenapa lambat sangat nak..
welding kan paip yang
bocor tu
huhuhuhu
kata 1 hari...
nie dah masuk 2 hari
adushhhhhhhhhh

Memang patut sangatlah
JBA nie kena diswastakan..
lembap..tak effisien..
huh..nasib baik rumah mak dekat
boleh daku tumpang mandi
sebab rumah mak daku banyak lagi stok airnya..
nak harap kan rumah i ..
habis kering kontang..
siksanya tak der air ..


Tadi balik rumah tengok..jiran2 semua
dah mula angkat kaki
agaknya cari hotel, rumah sedara2 kot..
untuk tumpang mandi..
nmpk gayanya kalau esok
tak der air gak..
terpaksalah kami
tido kat hotel plak...
mana tahan..gini
kalau tak de elektrik ada back up..lilin
air...?? perigi ..telaga pun tak der..
kalau ada pun kat masjid...
sabar jelah..
DUGAAN



~Air merupakan keperluan.Kalau tak der air..bayangkan
apa jadi pada manusia kat bumi ni~

11 ulasan:

  1. 70% kandungan bdn kita adlh air..

    maybe JBA tunggu bonus esok kot..hehehehe

    BalasPadam
  2. ..biar xder elektrik dr xder air..

    BalasPadam
  3. Zieha duduk mane kat kuantan. Husbnd sy kat gambang tu pon tgh tensen takde air..huhu

    BalasPadam
  4. Salam...

    Ye ke zieha? Rumah saya hari rabu tu jek tak de air.. jam 11.30 malam air dah ok dah... cian zieha, memanglah susah kalau x de air kan merana hidup.... Jom kita call JBA..

    BalasPadam
  5. Orang kata biar putus letrik..jangan terputus air..susah woooo..

    BalasPadam
  6. Salam kak zieha...

    Dugaan buat akak sekeluarga... tp pada saya baik tak dak elektrik dari tak dak air...

    Akak dok kuantan yer... nanti kalau tkah p sana leh jumpa akak... leh kenal2

    BalasPadam
  7. Biasanya kalau dah kena complaint kat TV, masuk 360...baru diorang bukak mata..

    Anyway, bersabar ye kak...

    BalasPadam
  8. Kawan2 pagi tadi baru rumah kita ada air..LEGA:)

    zieha->n@im@n

    ye la kot..hehehe..bonus..bonuss

    zieha->k.ngah

    dua2 pun sama penting..huhuhuhu

    BalasPadam
  9. zieha->lily

    kita dok kat area kempadang/soi
    baru pagi tadi dah ada air..lega u:))

    zieha->hazel

    ermm..dah kol..jawapannya adalah jawapan STANDARD..Uhuhuhuu

    BalasPadam
  10. zieha->zureen

    hmmm..kalau nak ikutkan air mmg tersangat la penting..tapi elektrik tu pun sama gak..dua2 keperluan:)

    zieha->atikah

    insyaallah..nnti ada kesempatan leh jupe yek:)

    BalasPadam
  11. zieha->na shari

    biasa gtulah..

    BalasPadam

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)