Pengikut

Selasa, 20 Oktober 2009

BUDGET 2010??




WEHH..WEHHH..
Jumaat nie (23.10.09)
PM nak
bentangkan budget 2010
rasanya ada tak bonus..
hehehe:))
Hopefully budget 2010 kali nie
ada something newlah..
anda pula camne..
Bagi kakitangan kerajaan mcm i
nie ..adalah terdengar soset..sosek cerita
yang elaun sara hidup (kolar)
akan diup kan kepada RM 500
dan akan diselaraskan semua negeri
wah...sudah banyak untung tu..
konon nak menggantikan bonus nnti
ye ke dok???..sama2lah kita tunggu

14 ulasan:

  1. bestnya kojer gomen ni yer...bila la ada rezeki nk kojer gomen nih..

    BalasPadam
  2. huhu bagus n..
    macam ak dah keje je huhu

    BalasPadam
  3. saya vote itew... tiba jer... heharap eak...

    BalasPadam
  4. Takut untuk mendengar bujet 2010 ni benonya... Coz, orang macam kami yang buka kaki dan tangan kerajaan...selalu jer tak ada apa2 untuk kami.. huhuhu... Tumpang gembira ler yer...

    BalasPadam
  5. ada harapan harga brg pun naik gak...
    huhuhu!!

    BalasPadam
  6. waaaaaa best aar org gomen erkkk ..

    kolar kalau naik sampai 500 ari2 leh buat open house .. hehehhe dah rezekii kannn

    BalasPadam
  7. btoi ke? sama2 tunggu je lah....
    :)

    BalasPadam
  8. SAlam zieha...

    Wah... awal dapat berita.. hmmm... namapk gayanya barang naik lagi ler lepas nie.... alahai...

    BalasPadam
  9. salam zieha...

    Harap-harap ada lah yang terbaru kan... hehehehe asyik-asyik minta yang terbaru jek... hahahaha.. sama-samalah kita tunggu pengumuman nanti....

    BalasPadam
  10. zieha->zura@iwan

    banyak berdoa..adalah rezeki nnti tu insyallah:)

    zieha->manusia
    harap2 adalah la yek:)

    BalasPadam
  11. zieha-erinsz

    sama2lah kita berdoa ,harap2 tak lah membebankan kita nnti..

    zieha->liana

    huahuahua..jangan sadiz2..keja swasta pun ada kelebihannya juga..mana tau esok2 liana tercapai cita2 utk jd cikgu yek:)

    BalasPadam
  12. zieha->k.ngah

    hmmm..itu yg tak besh tu..

    zieha->ieda
    tu lah..bukan senang nak dpt kan, tp mustahil gak pm nak bagi..kalau dpt memang alhamdulillah:)

    BalasPadam
  13. zieha->tukang cerita

    betoii tak betoii..kena tggu esok..tu cuma sosek2 meja kopi..harap2 betul lah..hehehehe:P

    BalasPadam
  14. zieha->atikah

    berita angin mmg cpt dpt..hehehe

    zieha->hazel

    kita2 nie mmg asyik nak terbaru je..kalau tak dpt..mulalah ngutuk itu..ini..tak tepati janji..mcm2 la kenn..
    harap2 adalah something:P

    BalasPadam

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)