Pengikut

Khamis, 26 November 2009

BERSANDING DALAM HUJAN...

~hujan2..tetap control cun dan jalan mesti cun..beb..~


~ pepatah pernah berkata sediakan payung sebelum hujan..jadi..inilah fungsi payung nie..
banyak2 berguna oooo~



Musim kawen, bertunang, hujan..telah tiba
bagi daku yang dok kat pantai timur nie..hujan semakin..
lebat..lebat..tanpa hentinya( tapi hari nie leh panas deh..
alhamdulillah leh kering baju kat rumah teww)


Walaubagaimanapun aktiviti kenduri kendera..tetap diteruskan
nak wat camne kan..hujan tetap hujan,,
masa time tu lah dah musim hujannya..
dan masa time tu lah..cuti sekolahnya..
jadi..apa lagi ..
layan je lah yek pengantin yang
bersanding dalam hujan nie
kesian...(sebab tak dapat sanding lama2 kat luar sbb hujan)
tapi bahagia kan..sebab dapat kawen..hahahaha


Buat Asma Al Husna
Selamat Pengantin Baru
kak zieha ucapkan
semoga bahagia..dan
selamat melayari bahtera..disamping suami mu..
ekekeke..dan cepat dapat baby tau



~ tgh solek nie k.zieha...malu la..~


~ nak kek skit..hehehe~


10 ulasan:

  1. kenduri area mana ni? kawan sy pun dpt jemputan..tapi dia kata dia tak dpt pg sbb nye hujan, takut anak demam

    BalasPadam
  2. mcm kenal husna ni..dia duk tnh putih baru ke zieha?

    BalasPadam
  3. lawonyer pengantin ni.. tingat plak zaman kawin dolu2 hehehe

    BalasPadam
  4. cutenya pengantin tu...

    Kawin time ujan sejukkkk rumah tangga.....

    BalasPadam
  5. zieha-asha

    kat area tanah putih:)

    BalasPadam
  6. zieha->ks

    yup..duduk kat sana..ala mesti ks kenal la..skrg dah transfer kat suk..my x office mate:)

    BalasPadam
  7. zieha->adda

    si kecil cantik manis nie mmg comel..n cute..
    tu lah tgk org kawen..rasa nak sanding smula plak..wakakakak

    BalasPadam
  8. zieha->nza

    wah...tak tau plak kalau kawen masa time hujan sejuk rumah tangga...hehehe..akak?? kalau sejuk je tak trill la kan mesti kena campur panas skit..wakakaka

    BalasPadam
  9. zieha->mamasyaza

    cute kansss:)

    BalasPadam

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)