Pengikut

Isnin, 15 Jun 2009

JEM DI KOREA...(06.06.09)







~inilah bukit yang kitaorang tak naik nie..kat dalam nie ada gua...alahai...gua kat mesia pun tak habis daki lagi..inikan pula gua di korea..baik aku layan tempat lain arrr..hehehe:P~



~inilah sayuran2 they ollss..kira pas nie leh rebus la sayur meka2 nie..hik3x..rasanya ada tak yang beli sayur nie??...hehehehe..~




~inilah tempayan2 korea kat sana..dengonya ini salah satu dari tempat yang buat kimci tu...ishsss..yer ker?..ker aku salah dengo..hik3x..layan je lah labu...~


~inilah muka2 yang malas naik ke gua tu..hik3x...tak ada paksaan kenns..baik..round2 kt sekitar tu..?lagi byk faedahnya ..hik3x:P~



~Posing depan restoran je lah..buat kenangan~



~Dalam keadaan darurat ..akak..dan abang2 tu..kemain berselera makan...camna tu...kaweee idakk arrr..rasa geli air tekak nie..tapi boss2 tu..kemain berselera makan kimci..ermmm macam makan keropok jer..kan..hik3x:)~



~ Korang tahu dok...makanan yang they olls saji kan nie..??? memang i tak selera langsung nak makan..cuma..amik skit jer ikan sardin goreng tu..tak tahulah...sebab bau jeruk sayur they ollss..sungguh kureng menyelerakan..huhuhuhuhu:(~



~Posing skit kat depan makanan nie...huhuhuhu..tak berselera langsung~


~ Jem...nak masuk ke east seoul nieh...~




Kebetulan hari yang kitaorang sampai di sana..
kebetulan memang hari cuti korea juga..
tak silap aku ada lah hari apa tah...??
punya jem giler..nak masuk ke daerah masing2 tu...


Jadinya tourist guard kitaorang ..memang tak sangka..will happend like that??? what la..how come u don't know??.. ermmm so dalam bas..satu journey yang membosankan kerana nak sampai ke satu destinasi tu punyalah lama.
It takes around 4 hours ....LAST2 titun dalam bas..nak buat apa lagi kann..huhuhuhu:(

Dan disebabkan jem..programme kami ke nami island (tempat pengambaran winter sonata )terpaksa ditunda ke hari lain..so kitaorang..bertukar melancung ke destinasi lain dan akan melawat ke Gua Guso, Sunbo dan menaiki cruise di Tasik Chung Ju .


Sampai jer..di sunbo..kitaorang terus lunch sebelum melawat ker Gua Guso...HEEE..aku tak naik ponn ke dalam gua tu..sebab dah terlalu letihsssss...so aku juz...window2 shoping kat sekitar kawasan tu jek...:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka?teruja?pelik?prihatin?sedih?gembira?excited?
geram? benci? ingin tahu? apa lagi silalah mengomen .. :)